آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
ارسلانارسلان، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
اردلاناردلان، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

آوای خوش زندگی

عکسهای تیرماه 94

1394/4/17 11:36
نویسنده : مامان
242 بازدید
اشتراک گذاری

بقیه عکس ها رو در ادامه مطلب ببینید.

این حوله رو از ترکیه برا ت گرفتیم وخیلی دوستش داری بعد از حموم که حوله تنت بود کلی بهش ذوق کردی گفتی:

مامان من از تو افتخارم!!!

حالا نفهمیدم منظورت این بود که من به تو افتخار میکنم یا تو به من افتخار میکنی!!!

 

ساخت پنکه با مکعب های چینه توسط دخترم وبابای دخترم

 

تیپ زدن دخترم با شال!!

 

چند وقته آوا به شدت به شستن ظرف علاقمند شده، یه روز که داشت ظرف می شست صدام زد که مامان بیا ماهی عروس درست کردم همونایی که تو آکواریوم دیدیم. وقتی رفتم دیدم قاشق رو به این حالت زیر شیرآب گرفته و آب شبیه عروس دریایی از قاشق خارج میشه. ومنظور ماهی عروس همون عروس دریایی بود که ت وآکواریوم ترکیه دیده بودیم.

اینم نماز خوندن دخترم

 

پسندها (1)

نظرات (0)